ceturtdiena, 2011. gada 3. februāris

Restorāna ekspertīze

Vakardien pienāca kārtējai pirmajai reizei šeit Lēvenē - restorāna laiks!

Tā kā leišu meitene Giedre vēlējās pateikt čau, jo viņas ERASMUS semestris beidzas, tad kopistiski devāmies ieturēt maltīti laikam redzamākajā Lēvenes restorānā - Notre Dame, Quasimodo. Atrodas pašā centrā, Grote Markt - skatiet karti.


Jāsaka, ka restorāns milzīgs, tāda sajūta, ka pa visu kvartālu... Iekārtojums vienkāršs, principā vienkārša vieta, kur paēst. Toties iespēja rezervēt galdiņu grupai - mēs bijām padsmit!

Kā jau parasti - sākumā pasūtam dzērienus. Patīkami - alus nedaudz lētāks kā lielā daļā krogu. Nu tad viesmīle pieraksta visiem pēc kārtas. Un pēc kāda laiciņa atnes. Un tad sāk taujāt, kurš ko pasūtīja. Izskatās smieklīgi, katram pārprasa... It kā grūti pierakstīt secībā!

Ēdienu izvēle nav pārāk liela, bet izvēlēties var. Zupas, Salāti, Tostermaizes, Pasta, Zivis, Gaļas ēdieni... Pa kādiem 5 no katra. Laikam īsti gaļas ēdieni nav īpaši modē.

Pats izvēlējos Pastu šefa gaumē - spagetti ar mērci, gaļas gabaliņiem, sēnēm, sieru. Garšīgi, man gan liekas, ka man sanāk līdzīgi garšīgi. Protams, ka arī šeit viesmīle pieraksta ēdienus. 

Par viesmīļiem/viesmīlēm!
Mums sanāca ilgi izvēlēties + pļāpājām paralēli. Man sanāca neuzķert mirkli kad man viesmīle prasa, jo atradās otrā galda pusē un es runājos ar cilvēkiem pavisam citā pusē. Un tad pamanu ka uz mani gaida, es pārjautāju "ko, lūdzu?" Viesmīle tik skatījās uz mani. Tad es pārjautāju vai beidzot vajag pasūtīt ēdienu. Un viņa tik nocirta "jā", tā it kā es būtu dzīves problēma...
Atnesot ēdienus, protams, atkal sākās spēle - kas kuram pieder. Savukārt, vācot nost, bija sajūta, ka visu galda saturu par katru cenu sagrābs... Kaut kāda neredzēta agresivitāte. Izskatās, ka dara visu, lai negribētu saņemt dzeramnaudu.

Cenas? Es samaksāju 11 Eur - par pastu un alu. Nav tik traki, tomēr nav arī lēti. Ja grib kādu kārtīgu gaļas ēdienu un dzērienu, bez 15 Eur neizdosies. Tāpēc pieturēšos vien pie maltītēm mājās.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru