Pirmkārt, pasniedzējs beidzot ir fiziķis, pie tam gados - līdz ar to ar tipisko fiziķa pieskaņu, kas nozīmē, ka labprāt aizraujas iegrimstot detaļās, cenšas visu kā labāk, ik pa brīdim radot smieklīgas situācijas. Naivi cer, ka studenti steigs atbildēt uz jautājumiem, par kuriem nav 100% droši, cenšas izmantot visu lekcijas laiku, staigā žaketītē, utt. Un pāri visam - izmanto kodoskopu! Un arī tāfeli, vismaz tik daudz! Kopumā tiešām - fiziķis, kas fiziķis.
Un tieši tāpēc vēl jo foršāk - saturs tiks apskatīts no fizikālās puses. Tikai viena, neliela škrobe - tā kā esam no dažādām zinātnēm, tad pasniedzējs solīja neiet sīkākās detaļās, precizitātēs, bet tā vietā centīsies vairāk rādīt no pielietojuma. Nu neko darīt - vajadzētu tāpēc vieglāk saprast.
MRI aparāta shēma no |
Bet kas tad ir šī magnētiskā rezonanse? "3" vārdos sakot - parādība, ko cilvēki iemācījušies izmantot sīku, atomāru lielumu izpētei, piemēram vizualizācijas veidā, kā to izmanto slimnīcās, lai sabildētu cilvēku kārtiņu pa kārtiņai.
Ceļgala bilde no wikipedia raksta par magnētisko rezonansi |
Tad cerams, ka būs interesanti!
Varēji man bildes pajautāt - kaut kur mājās mētājas vesela kolekcija ar maniem ceļeim.. :D
AtbildētDzēst