sestdiena, 2011. gada 19. februāris

Privātā saruna

Šodienas dienas plānā 10 minūtes bija ieplānotas procesam, ko sauc "Discussion about marks" (Diskusija par atzīmēm). Tā kā Latvijā to nebiju piedzīvojis, tad ar nelielu interesi gāju uz šo notikumu. Katram studentam ieplānotas 10 minūtes, kuras iepriekš piesaka internetā. Tad nu savā laikā ierados, mirkli uzgaidīju un tad devos runāt.

Kas tad mani sagaidīja? Mūsu programmas direktors un dāma, kas laikam pildīja sekretāres pienākumus (jo mūsu īstā sekretāre šonedēļ esot apslimusi).
Par ko runājām? Pirmkārt uzdeva jautājumu - Ko es varu teikt par saviem eksāmenu rezultātiem. Nu tad izteicos, ka esmu apmierināts, ka pirmajam eksāmenam nebiju ļoti gatavs, ka kursi nebija gluži man interesantākie, utt. Un programmas direktors nedaudz pakomentēja, padiskutēja, ieteica nākošreiz nedaudz veiksmīgāk saplānot laiku un tas arī viss. Ļoti patīkami, ka izrāda interesi par rezultātiem, par to, lai studenti sekmīgāk nokārtotu tālākos eksāmenus. Laikam jau vajadzīgs ieteikt kādus viedus vārdus! Cik esmu dzirdējis no pazīstamajiem, tad liekas, ka Lielbritānijā arī ir kas līdzīgs.

Tāds nieks, tomēr patīkami, ka profesors ieplāno veselu pusi dienas, lai būtu personīga pieeja. Un mēs esam virs 20... Un par katru viņam ir izdrukāts materiāls ar atzīmēm un personīgo informāciju. Stilīgi!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru