piektdiena, 2010. gada 15. oktobris

Sērga

Tā kā ir piektdienas vakars un man ir nedaudz brīva laika, tad ir piemērots brīdis izstāstīt par lielo beļģu jauniešu sērgu.

Pirmkārt, varu teikt, ka šobrīd mana mītnes vieta ir gandrīz privāta. Savā stāvā, liekas, ka esmu vienīgais. Vēl ir mans kursabiedrs Cesar stāvu zemāk. Nu jā - tukšums. Viņu nav!

Viņi visi dodas uz mājām. Par to mūs brīdināja jau pirmajā lekcijā. Visi flāmu studenti (95% vismaz) brīvdienas pavada mājās pie vecākiem. Sākot ar Ceturtdienas pēcpusdienu līdz Pirmdienai pilsēta izskatās iznīkusi. Lielākā daļa no tiem 30'000 flāmu studentu izgaist! Un tā ir aptuveni trešā daļa pilsētas.

Un kā jums liekas, kas atrodams viņu somās? Atbilde:

 un 

Tukšie pārtikas trauciņi un netīrā veļa. Pārvietojoties pa Lēveni piektdienas vakarpusē var redzēt kā visas autobusu pieturas ir pilnas ar studentiem, viņu somām, koferiem. Kā tēlaini izteicās pasniedzējs ievadlekcijā - Nostājoties uz Bondgenotenlaan ielas (no centra uz staciju) piektdienas pēcpusdienā var redzēt cilvēku armiju steidzamies uz staciju. Un vēl viņš ieteica nomainīt universitātes logo uz tukšo pārtikas trauciņu :)

Kāpēc viņi dodas mājup? Esmu jautājis. Tradīcija! Un stiprā ģimenes saikne! Protams, ka tā arī ir vieglāk. Mamma visu mazgā un pabaro. Un visiem tas liekas ļoti dabiski! Pat mūsu mājas apkopēja (Jā, mums tāda ir) man šodien izbrīnīta jautāja - staying here for the weekend? Protams, ka palieku uz nogali! Bet es izmantoju šo laiku!

Ar mani jau ar tā bija, tomēr tas bija izdevīguma princips (neiešu jau īrēt mītni tikai patstāvības apliecināšanai!).


Es vēl pajautāju, kad viņi izvācas no vecāku mājas pilnībā? Vismaz tas ir sakarīgi - kad sāk strādāt un pelnīt savu lielo kāpostu!

Par laimi, pilsētā ir pāris tūkstoši starptautisko studentu. Un tāpēc arī nedēļas nogalēs ir manāma dzīvība! Tā slēpjas, tomēr ir atrodama!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru