piektdiena, 2011. gada 14. oktobris

Lekciju šausmas


Sveiki mīlīši! Šodien mana oficiālā darba nedēļa jau atkal ir beigusies. Vēl viena tāda pati un pirmās brīvdienas būs klāt. Bet ne par to šoreiz.

Mans lekciju saraksts no vienas puses stipri priecē, bet no otras – tikai dzen izmisumā. Lekcijas man saspiedušās cieši kopā, lai pat šobrīd nav daudz. Tikai trešdienas un ceturtdienas rīti liek doties uz universitāti. Trešdienā 2 lekcijas – no 8:00 līdz 11:45. Tātad līdz pusdienlaikam. Ceturtdienā lielāks birums. Sākam 10:15, normāli darbojamies līdz 16:00, kuru laikā ir iespiestas 3 lekcijas un neliels pusdienu pārtraukums. Un pēc tam vēl vakarā Franču valoda no 17:30 līdz 19:30. Un nemācos pekstiņus. Līdz ar to katliņš iet pāri jau pēc 2.lekcijas.

Trakākais jau, ka neesmu iedzinis vēl ikdienišķu prāta slodzi – jāsāk kārtīgi mācīties. Nevar kā pie inženieriem (piedodiet inženieri), ar vēlmi saraut beigās. Cītīgi jāstrādā ik dienu. Un jālāpa ielaistie caurumi.

Šī nedēļa ir izturēta. Nu pienācis laiks naktsmieram.
Labu nakti! Bon nuit!

1 komentārs:

  1. Hahahah. Es gan neteiktu, ka inženieri var saraut beigās. Tā var noraut tikai akadēmisko :D
    Es varu piebilst, ka man lekcijas ir 5 dienas nedēļā no 9 līdz 5... Riktīgi katliņš vārās!

    AtbildētDzēst