trešdiena, 2012. gada 3. oktobris

Rīga-Parīze

Iespēja ir pavisam jauka - studēt co-tutelle ietvaros doktorantūrā divās augstskolās vienlaikus. To paver mana priekšnieka noslēgtais sadarbības līgums ar manu tagad jau otru priekšnieci Pjēra un Marijas Kirī universitātē Parīzē. Kam man tas, ja mājās ir tik labi?

Nu iemesli ir vairāki. Galvenais jau tas, ka Latvija tomēr ir maza. Cik tad nu tas pīļu dīķis zinātnē var būt liels. Tāpēc bez sadarbības neiztikt. Un re - laba iespēja. Otrkārt - šobrīd tas ir uz 3 mēnešiem gadā, katru no 3 doktorantūras gadiem, tāpēc tas laiks nav tik ilgs, lai traucētu darboties Latvijā, un ne tik īss, lai neko nepaspētu Francijā. Treškārt, UPMC ir ļoti laba augstskola, tāpēc domāju un ceru, ka varēšu te daudz ko mācīties. Arī diploms nesmādēs. Bet par to vēl redzēs.

Tad nu esmu Parīzē jau otro dienu (rakstīju 02/10/2012) un sēžu rindā, lai noslēgtu civilo apdrošināšanu. Rītu nedaudz nogulēju, tāpēc rinda jau cienīgi gara. Man ir G517. Šobrīd esmu redzējis tikai G507. Un sēžu te jau gandrīz stundu.. Bankā arī vajadzēja ieskriet, bet tur arī rinda. Nu labi. Gan jau.

P.S. Apdrošināšana prasīja 2h25 minūtes. Ceru, ka banka īsāku laiku

2 komentāri:

  1. Hehe, sveicināts atpakaļ franču birokrātijā :D
    Lai veicas studijās!

    AtbildētDzēst
  2. Hi-hi-hi! Lai arī tā birokrātija ir kā liels bubulis, bet man tik ļoti gribētos šobrīd sēdēt tajā rindā.. ehh... :/

    AtbildētDzēst