svētdiena, 2011. gada 22. maijs

Šodiena

Šīrīta komplekts:

Šodienas zelta citāts no būtiskā Blefotāja gida vīriešu pasaulē:
Teenage Man - All teenagers are misunderstood by adults, but male teenagers are misunderstood by female teenagers as well, and female teenagers are what matters to them most. The only time in his life that the man really tries to understand the female is when he is a teenager. After that, he will have had such a rough time being teased, taunted, unnerved and rejected, he may give up for ever. As far as men are concerned, teenage girls can be held responsible for men's eventual adult behaviour.
Nu lai to visu turpinātu - izlasīju drauga ieteiktu rakstu delfos. Nosaukums - "Sieviešu tjūnings : meli kvadrātā". Dāmas, palasiet! Daudzos aspektos piekrītu, tomēr autors, manuprāt, pārāk centrējies tik uz vienu attiecību aspektu. Bet tas jau nemaina lietas būtību. Lūk izteiksmīgs citāts:
Man jāuzliek seja - saka sieviete. Un kas seko? Viņa stellē pulksteni pusstundu ātrāk, un tad - jebkurš klauns var vienkārši atpūsties. Vispirms sejā tiek ieziests kaut kāds pamatiņš. Tad nāk brūna pļeka - kas izrādās pūderkrēms. Tālāk tam visam pāri tiek triepts pūderis un vēl pēc tam - vaigu krāsa. Kad mute izskatās kā tāda, kurā ielikta karsta ola vai verdošs kartupelis, ir skaidrs - šausmās izvalbītām acīm viņa krāso skropstas. Un tas viss - lai vakarā atkal to skrāpētu, vai- es atvainojos - noņemtu nost ar kaut kādā mega dārgā losjonā samērcētu vates pikuci. Un tā nav pošanās uz Ziemassvētku balli. Nē, tā ir ikdienas procedūra iešanai uz darbu. Kā man paskaidroja viena no lēdijām - man ir slikta sejas āda, tāpēc tā jākrāso.
Un pilnam komplektam īpašā dziesma:


Diemžēl, tas ne par mani. Šodien jāstrādā, kā saka, nosviedrējot vaigus. Vismaz izlasīju, ka neesmu tāds viens :D Nu tad, Svētdiena!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru