svētdiena, 2010. gada 12. decembris

12.decembris

Ir 12.12.2010. Jau! Man aiz loga beidzot spīd saulīte, tomēr arī mākoņi nav aizmukuši. Arā ir +6. Tāpēc atverot logu var mierīgi ieelpot svaigu gaisu un neapsaldēties. Par laimi radiators, kā arī vilnas zeķes un džemperis silda, ļaujot vēl un vēl smaidīt par saules atstarošanos pretējās mājas logos. Var dzirdēt arī baznīcu zvanām zvanus - varētu būt, ka kāzas! Jo zvana jau pailgi.

Un ko es? Jā, es mācos. Omes - ES MĀCOS! Jo laiks paliek mazāk, bet darbi nerūk. Nu tad, lai svaigais gaiss ļauj moži strādāt!

Un ja kāds iemēģina ZIEMAS PARKU Mežparkā - pasakiet kā tad ir? Izskatās interesanti, lai gan bildes, liekas, nav īstās...


Starp citu. Šī izrādās ir arī 100 ziņa manā blogā. 84 dienās, kopš esmu te. Un no tām pat mazāk kā puse ir par alu. Esmu atpalicis no grafika, jo Beļģijā tak ir vairāk kā 400 alus šķirņu (citi saka, ka ap 800).

Nu tad ceru, ka ir vēl kāds kas lasa un ka nav apnicis!

1 komentārs: