sestdiena, 2011. gada 9. aprīlis

pa īstam

Uztaisam BarBeQue, socializējamies un tad vienā brīdī tev piedāvā ko? Westvleteren alu... Nu lielākā daļa no Jums to pat nepamanītu, bet ja tu dzīvo Beļģijā, tad... Tu zini, ka Westvleteren tiek saukts par LABĀKO ALU! Un tas ir gana rets, jo iegādāties to var tikai abatijā, kur to brūvē (tas ir viens no Trapistiem), pie tam ar īpašu kārtību - katrs auto tiek reģistrēts, lai nepieļautu situāciju, ka tie pārāk bieži atkārtojas. Man jau bija doma aizbraukt paskatīt šo vietu, jo teica, ka ne tikai īpašais alus, bet arī vieta smuka. Bet nu... ja Muhameds neiet pie kalna, tad kalns atskrien pie Muhameda!


Tā nu es notestēju visus 3 dažādos Westvleteren alus. Nu tā kā šis alus parādījās tikai nogaršošanai, tad sanāca pabaudīt tik pāris mutītes, tomēr garšas iespaidu varēja saķert!


#69 Westvleteren Blonde
Tas ir 5.8% gaišais alus. Jāsaka, ka garša ir specifiska, tomēr mani nepaķer. Nu tāds vidējs gaišais dīvainis. Pudelīte gan smuka.


#70 Westvleteren 8
Ir 8% tumšais alus. Šim jau nu būtu jābūt tādam, kas mani uzrunā! Tomēr... Nekā. Nu ir interesants, tomēr ne tā, ka mani pieķertu. Nedaudz tāds pārlieks rūgtums...



#71 Westvleteren 12
Lūk šis ir tas alus, kas tiek uzskatīts par garšīgāko pasaulē. Ar saviem 10.2% tomēr is pastriprs brūnais dzēriens. Un atkal man jāsaka, ka... Ne garšīgākais man. Tāds vāji ginesīgs rūgtums... Tomēr nerada man patiesu baudpilnu garšu...

Tā kā esmu nedaudz vīlies... Katram tomēr tās garšas kārpiņas citādas. Varbūt arī apstākļi nebija tie īpašie, kā noskaņojums šādas lietas baudīšanai.

Un visam pa virsu varu pastāstīt, ka tas pats beļģu puisis, kas cienāja ar šiem Westvleteren brīnumiem, uzcienāja mūs arī ar īpašu Westmalle Dubbel. Kāpēc īpašu? Tāpēc, ka alus ražots 1966. gadā... Jā...
Un kā garšoja? Normāli. Pat nevarēja just, ka vecums! Jāsaka gan, ka arī nekādu īpašu atšķirību izjust nevarēja. Svaigs, vēss alus tomēr ir kas baudpilns. Jā, tumšais Brengulītis...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru