sestdiena, 2011. gada 8. janvāris

Nekādas Janvāra depresijas

Šodien, sestdienas dienā, beidzot izkasījos līdz centram. Un kā jums liekas, kas tur notiek? Trakums, daudz cilvēku, skraida pa veikaliem - jo tur valda atlaides! -30%, -50%, -70%. Mhm. Un man jāmācās eksāmeniem!?

Arī es devos iepirkties - gribēju paskatīties, vai ir atlaides lietām, kuras jau sen būtu bijis jānopērk! Tā nu beidzot esmu ticis pie skriešanas botām, tagad tik jātiek pie skriešanas gribēšanas (pa ziemassvētkiem tā nosēdusies...).

Un esmu ticis pie viegla un maza guļammaisa! Tā kā mani ciemiņi varēs izbaudīt matrača un pat guļammaisa komfortu!

Biju ar iegājis vienā apģērbu veikalā, jāsaka, ka cenas ir stipri pieņemamākas kā ikdienā. Tomēr kaut kā nav ne vēlmes, ne vajadzības iepirkties. Eksāmeni taču nāk!

Bet nu atpakaļ - pie mācībām! Arrg!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru