piektdiena, 2011. gada 14. janvāris

Eksis

Nu tā. Pirmais eksis aiz muguras. Ja tā var teikt. Jo man jau liekas, ka jābūt brīnumam, lai es būtu nolicis. Ko tā?

Eksāmens "Semiconductor Devices". Pusvadītāju ierīces. Open book eksāmens - visu var izmantot. Nu tad jau mierīgi!

50% sastāda divi uzdevumi (nu vienkārši nav, bet liekas, ka lielu daļu tomēr pieveicu, bet nevar zināt), otrus 50% - mutiskā daļa par teorijas jautājumiem.

Tad nu tur sēdi un risini uzdevumus, tad tevi izsauc priekšā un sāk prasīt teoriju. Materiāli līdzi, bet pasniedzējs turpat blakus. Un tad sāk jautāt - es dabūju jautājumu par bipolārā tranzistora 4 darbības veidiem. Nu atzīstos, nebiju gājis sīkumos, zināju kur ir un kas tas aptuveni ir. Bet tad - sāk prasīt detaļas. Un es protams meklēju materiālos... Un ko tu tur atradīsi, kad uz tevi gaida.. Tā nu kā muļķis sāku apmulst, un tā tālāk.. Pie tam pasniedzējs arī profesionālis - nevar saprast vai es runāju pareizā virzienā vai nē. Nekāda dialoga. Nu jā. Tādi banāni.

Īsāk sākot, nav laika izdomāt, ir jāzina. Un jā - tam es nebiju gatavs.

Uzdevumi, cerams, būs labāki, bet nez vai 10/20 sanāks. Ceru, jo tiešām negribu vēlreiz iet šim cauri... :) Bet gan jau nāksies

Nu nekas, vismaz spēriens pa pakaļu! Un aiziet, vēl mācīties! Nebūs te vienkārši!

FAIL!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru