piektdiena, 2012. gada 20. janvāris

Pa vidu - Banka

Kas jauns manā frontē? Hmm, nekas īpašs. Mācības turpinās. Citiem jau eksāmeni. Mans pirmais atlikts līdz 8. februārim. Tad gan divas dienas pēc kārtas pa eksāmenam. Un tad vēl pēc nedēļas 3 gabali. Nu jā, īsāk sakot - man jautrība vēl priekšā! Līdz tam vēl vairākas lietas, bet par to vēlāk, kad pienāks.

Šobrīd tik viens iespaids palicis prātā. Par banku. Nācās veikt maksājumu. Un kā jau pieradis - skatos internetbankā. Tas, ka viss tikai franču valodā īsti nepārsteidz. Man taču ir tulkotājs! Nu skatos. Pēc kādu desmit minūšu meklēšanas izmantojot "Palīdzības" skaidrojumus izdodas atrast, ka šis serviss man nav pieejams. Nu tas nozīmē, ka marš! - uz Banku. Bankā diemžēl līdz 24. janvārim ir grūti.. Kāpēc? Jo apkalpojošā dāma, kas vienīgā runā angliski, ir atvaļinājumā. Nu tad aiziet - franciski! Izstāstu, ka gribu veikt maksājumu, utt. Izdodas. Forši! Pajautāju arī, kāpēc man interneta bankā šīs iespējas nav. Un te lielais pārsteigums! He! Francijā par maksājumu veikšanu internetbankā ir jāmaksā mēneša maksa - 1.65 Eur/mēnesī.  Princips pretējs kā Latvijā. Pie mums pieņemts, ka visu mēģina pēc iespējas atvirzīt no bankas. Digitāli. Te liekas, ka pretēji. Nu neko.

Citādi - ārā laiks nesmuks. Līst te pēdējās dienas. Nu cerams, ka uzlabosies. Darbojamies!

2 komentāri:

  1. Man Parīzē bija 3 eksāmeni 2 dienās, tā ka viss štokos! ;) :P :D :D :D

    AtbildētDzēst
  2. :D :D :D tipiski... vai arī pārskaitījuma kodu atsūta pa pastu pēc dažām dienām.

    AtbildētDzēst